Vă rugăm să citiţi cu atenţie aceşti Termeni şi condiţii înainte de a accesa sau utiliza site-ul nostru web. Prin accesarea sau utilizarea oricărei părţi a site-ului, sunteţi de acord să respectaţi termenii şi condiţiile de aici. Întregul conţinut al acestui site (imagini, texte, grafică, simboluri, logo-uri, elemente de grafică web şi baze de date) este proprietatea exclusivă a Sc Art of Change Srl şi este apărat de legea pentru protecţia drepturilor de autor. Folosirea oricăror elemente de mai sus fără acordul prealabil se pedepseşte conform legilor în vigoare.
Definiții şi termeni
- Vânzător – SC Art of Change Srl
- Cumpărător orice persoană peste 18 ani sau minorilor cu vârsta între 16-18 ani care au acordul părinţilor pentru vizitarea site-ului; său persoană juridică sau orice entitate juridică care îşi face un cont în site şi efectuează o comandă.
- Client – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani său persoană juridică care are sau obţine acces la conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziţie de (electronic, telefonic, etc)
- Coşul meu – secţiune care permite cumpărătorului să adauge bunuri pe care doreşte să le achiziţioneze ulterior
- Bunuri – orice produs listat pe luna9 care urmează să fie furnizat de către vânzător, cumpărătorului ca urmare a contractului încheiat.
- Site – magazinul online găzduit la adresa web https://luna9.ro
- Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între vânzător şi cumpărător prin care cumpărătorul transmite vânzătorului, prin intermediul site-ului intenţia sa de a achiziţiona un bun sau mai multe de pe site.
Politica de vânzare online
Prin înregistrarea unei comenzi pe site, cumpărătorul este de acord cu o formă de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vânzătorul îşi derulează operaţiunile comerciale.
Contractul de vânzare se consideră încheiat între vânzător şi cumpărător în momentul primirii de către cumpărător de la vânzător, prin intermediul poştei electronice şi/sau SMS a notificării de expediere a comenzii.
Comenzile sunt transmise prin intermediul site-ului, conform prezentei clauze:
• Odată ce sunteţi gata să faceţi o achiziţie, faceţi clic pe „Adaugă în coşul de cumpărături” pentru a adăuga produsul (produsele) pe care doriţi să le cumpăraţi în coşul dvs. de cumpărături. Apoi continuaţi făcând clic pe „Finalizare comandă” pentru a vă conecta la serverele noastre securizate pentru a finaliza comandă.
• Dacă aceasta este prima dvs. achiziţie pe site-ul nostru, veţi avea opţiunea de a vă înregistra şi de a crea un cont la noi pe site folosind adresa dvs. de e-mail şi vi se va cere, de asemenea, să creaţi o parolă. Trebuie să păstraţi confidenţialitatea acestei parole şi să nu o dezvăluiţi unei terţe părţi.
• Odată conectat sau înregistrat, după caz, trebuie să selectaţi metoda preferată de livrare (dacă sunt plătibile taxe de livrare, acestea vor fi adăugate la suma pe care o veţi fi perceput), confirmaţi că doriţi să efectuaţi o comandă şi că sunteţi de acord cu Termenii de vânzare. Apoi vi se va cere să completaţi adresa de livrare şi să introduceţi detaliile de plată.
• Vă vom trimite apoi un e-mail de confirmare (inclusiv numărul de referinţă al comenzii) pentru a confirma că am primit comanda dumneavoastră („Confirmarea”). Acesta este trimis la adresa de e-mail pe care o furnizaţi dumneavoastră
• După ce vă trimitem Confirmarea comenzii vă vom trimite un al doilea e-mail care confirmă expedierea produsului (produselor) la adresa de livrare pe care aţi solicitat-o şi vă vom oferi termenele estimate pentru livrare.
• Dacă însă NU putem să vă îndeplinim comanda, veţi primi un al doilea e-mail de la noi prin care vă informăm că această comandă nu a fost acceptată şi vă vom rambursa plata pentru comanda dumneavoastră (dacă s-a optat pentru plata online).
• După ce vă trimitem confirmarea, vom procesa detaliile de plata pe care ni le-ați dat.
• Dacă doriţi să faceţi o modificare la produsele pe care le-aţi comandat, vă rugăm să ne contactaţi. Vă vom anunţa dacă schimbarea este posibilă. Din păcate, dacă v-am trimis deja al doilea e-mail la care se face referire la livrarea produselor, nu putem modifica comanda, deşi veţi avea în continuare drepturile de anulare – poţi să refuzi comandă atunci când aceasta este livrată de curier.
Plata şi facturarea
Preţurile bunurilor afişate în cadrul site-ului www.luna9.ro nu includ T.V.A. conform legislaţiei în vigoare. Vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru bunurile livrate, obligaţia cumpărătorului fiind să furnizeze toate informaţiile necesare emiterii facturii conform cu legislaţia în vigoare. Factura aferentă comenzii va fi trimisă în format electronic prim e-mail; în cazul în care nu primiţi factura ne puteţi contacta prin email la adresa office@luna9.ro sau telefonic la 0726282222
Politica de anulare a unei comenzi
În cazul în care doriţi anularea unei comenzi, trebuie să ne notificaţi imediat, de preferinţă prin telefon, transmiţând numărul comenzii. Dacă anularea este acceptată, nu se aplică nicio taxă suplimentară de anulare. Anularea unei comenzi nu poate fi acceptată în cazul în care produsele comandate au fost trimise deja prin curier.
Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate conform OUG 34/2014 (Conform ANPC).
În cazul în care anularea a fost solicitată la timp şi s-a acceptat anularea comenzii, vă vom returna sau re-credita debitul dumneavoastră cu suma totală în termen de pană la 5 zile lucrătoare. De asemenea o comandă poate fi anulată dacă produsul nu este disponibil pentru orice motiv imputabil platformei sale. În acest caz, vă vom transmite o notificare, dacă este cazul şi vă vom returna orice plată efectuată.
Comanda efectuată de către Cumpărător poate fi anulată, fără nicio notificare prealabilă şi fără nicio obligaţie ulterioară a vreunei părţi faţă de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune interese în următoarele cazuri:
A) Neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacţiei, în cazul plăţilor online.
B) Invalidarea tranzacţiei de către procesatorul de carduri agreat de societatea noastră, în cazul plăţilor online.
C) Datele furnizate de către Cumpărător, pe site-ul www.luna9.ro sunt incomplete sau incorecte.
Politica de livrare
Livrarea se face în 1-5 zile lucrătoare
Produsele comandate online se livrează doar pe teritoriul României cu firma de curierat Fan Curier. Puteţi verifica starea comenzii dumneavoastră utilizând numărul de AWB primit pe site-ul Fan Curier – https://www.fancourier.ro/awb-tracking.
Transportul este gratuit la comenzi de peste 499,00 lei iar pentru cele sub 499,00 lei taxa de transport este de 18,90 lei. Taxa de transport se aplică pentru adresele de livrare în aria de acoperire a firmei de curier, pentru localităţile cu km suplimentari se va comunica ulterior cât este valoarea transportului.
Politica de returnare
Dacă, din orice motiv, vă decideţi să nu păstraţi achiziţia făcută această poate fi returnată în termenul legal de 14 zile de la data livrării. În cazul unui retur, costul de transport este suportat de către client.
Produsele pot fi returnate în următoarele condiţii:
• sunt acceptate doar bijuteriile care nu prezintă defecte, sunt în starea lor originală, nu au fost deteriorate şi nu prezintă semne de utilizare, au toate ambalajele şi accesoriile originale primite
• produsele personalizate/făcute la comandă nu pot fi returnate
• în cazul achiziţionării unui gift card/voucher, nu acceptăm restituirea contravalorii financiare
Contravaloarea produselor returnate va fi rambursată în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la finalizarea procedurii de retur doar prin virament bancar în contul IBAN furnizat de către dumneavoastră. Dorim să vă informăm faptul că se returnează clientului doar suma achitată pentru produsul achiziţionat, dar nu şi comisioanele ce ţin de terţi (transfer bancar, paypal, taxa de transport, etc).
Produsele pot fi schimbate
Putem schimba o bijuterie doar cu un alt produs cu aceeaşi valoare sau mai mare. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să contactaţi echipa noastră la 0726282222 sau să ne trimiteţi un e-mail la office@luna9.ro . Timpul de livrare depinde de produsul ales, dacă îl avem în stoc sau trebuie să îl facem pe comandă.
Garanţia
Garanţia asigură clientului posibilitatea de a schimba sau repara produsul achiziţionat în termen de 12 luni de la data achiziţiei, dacă acesta prezintă vicii de fabricaţie. Sunt considerate vicii de fabricaţie: pandante rupte, inele sau brăţări dezlipite, pietre căzute, deformări mecanice. În cazul în care produsul comandat suferă un defect din fabricaţie returul este gratuit.
Garanţia nu include deteriorarea bijuteriei în cazul zgârieturilor, deteriorării din purtare excesivă sau neadecvată, lanţ rupt, decolorarea aurului sau a argintului. – Vezi secţiunea Îngrijire şi întreţinere
Garanţia nu se aplică pentru produsele pierdute sau furate.
Ne rezervăm dreptul de a schimba aspectul şi conţinutul site-ului web şi al Termenilor de utilizare, astfel încât vă rugăm să îi studiaţi ocazional, pentru a vă familiariza cu eventualele schimbări. Considerăm că utilizarea în continuare de către dvs. a site-ului web reprezintă respectarea posibilelor schimbări.