În cazul în care doriţi anularea unei comenzi, trebuie să ne notificaţi imediat, de preferinţă prin telefon, transmiţând numărul comenzii. Dacă anularea este acceptată, nu se aplică nicio taxă suplimentară de anulare. Anularea unei comenzi nu poate fi acceptată în cazul în care produsele comandate au fost trimise deja prin curier.

Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate conform OUG 34/2014 (Conform ANPC).

În cazul în care anularea a fost solicitată la timp și s-a acceptat anularea comenzii, vă vom returna sau re credita debitul dumneavoastră cu suma totală în termen de pană la 7 zile lucrătoare. De asemenea o comandă poate fi anulată dacă produsul nu este disponibil pentru orice motiv imputabil platformei sale. În acest caz, vă vom transmite o notificare, dacă este cazul și vă vom returna orice plată efectuată.

Comanda efectuată de către Cumpărător poate fi anulată, fără nicio notificare prealabilă și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părţi faţă de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune interese în următoarele cazuri:
A) Neacceptarea de către bancă emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plăților online.
B) Invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de societatea noastră, în cazul plăților online.
C) Datele furnizate de către Cumpărător, pe site-ul www.luna9.ro sunt incomplete sau incorecte.